Інформація
Кожен знає, що маленькі дітки з народження бачать не в повному спектрі і тільки згодом, зір починає проявлятися в повну силу. Для того щоб стимулювати цей процес, фахівці компанії Beiens розробили чудові розвиваючі картки для дітей. Картки зроблені з високоякісних матеріалів, нешкідливих для дитини. Вони щільні, досить великого розміру і мають округлені кінці, щоб малюк не поранився. Набір складається з чотирьох блоків. У кожному блоці по двадцять карток із зображеннями на обох сторонах. Всього сто шістдесят зображень, показуючи які, Ви познайомите свого малюка з різними геометричними фігурами, символами погоди, тваринами, фруктами, транспортом, побутовими предметами та багатьом іншим. Перший блок для самих маленьких, до трьох місяців. У ньому тільки чорно-білі картинки. У другому блоці, до чорно-білим додані інші кольори. Він для діток від трьох до шести місяців. Наступний блок повністю різнокольоровий, з двомірними фігурами, і підійде для малюків до року. Останній блок для дітей до трьох років з широким спектром кольорів і тривимірними зображеннями. Займаючись зі своїм малюком щодня, показуючи йому картки і називаючи вголос зображення, Ви будете стимулювати зір, пам'ять і елементарне мислення. Розвивайте свою дитину разом з набором карток від компанії Beiens і подаруйте йому масу позитивних емоцій від проведеного разом часу.
Бренд Beiens спеціалізується на виробництві товарів, які допоможуть молодим батькам дати сучасне виховання своїм малюкам. Компанія використовує тільки високоякісні матеріали і передові методи виробництва, щоб якомога більше мам зупиняли свій вибір на їх товари.
Beiens заснований в 2012 році. З моменту свого створення бренд успішно розробив величезна кількість товарів для вагітних і малюків, а також зареєстрував близько сотні патентів на свої розробки. Компанія стрімко вийшла на ринок індустрії материнства і дитинства, і отримала визнання споживачів в цій сфері.
Бренд Beiens не зупиняється на досягнутому, продовжує вводити нововведення і йде в ногу з часом, поставивши собі за мету стати «вибором молодої матері», і дотримуючись концепції компанії «піклуватися серцем і рости разом».