NICE GAME. Настільна гра "СЛОВОТВІР" (КП001) Збільшити

NICE GAME. Настільна гра "СЛОВОТВІР" (КП001)

NICE GAME

КП001

Новий

196,00 грн.

Доставка:

  • delivery iconНова Пошта.
    Замовлення від 3000 грн. доставимо Безкоштовно
  • delivery iconУкрпошта.
    Замовлення від 2000 грн. доставимо Безкоштовно
  • delivery iconКур'єром по Києву.
    Замовлення від 500 грн доставимо за 20 грн.
    Замовлення від 2000 грн доставимо за 1 грн.
    Замовлення по Лівому берегу від 300 грн. доставимо за 1 грн.

Способи оплати:

  • payment iconПри отриманні
  • payment iconКарткою будь-якого банку
  • payment iconНа картку ПриватБанк
  • payment iconНа карту Монобанк

Інформація

ПРАВИЛА ГРИ «СЛОВОТВІР»ГРА МАЄ П’ЯТЬ ВАРІАНТІВ: ПЕРШИЙ ТА ДРУГИЙ – ДЛЯ ДІТЕЙ 5-6 РОКІВ ЯКИХ БАТЬКИ ГОТУЮТЬ ДО ШКОЛИ, ВЧАТЬ СКЛАДАТИ СЛОВА; ТРЕТІЙ - ДЛЯ ШКОЛЯРІВ 1-4 КЛАСІВ ДЛЯ РОЗШИРЕННЯ СЛОВАРНОГО ДІАПАЗОНУ, ЧЕТВЕРТИЙ – ДЛЯ ШКОЛЯРІВ 5-7 КЛАСІВ ЯКІ БУДУТЬ ВЧИТИСЬ ШВИДКО ДУМАТИ ЩОБ ПЕРЕМОГТИ СКЛАВШИ НАЙБІЛЬШЕ СЛІВ І П’ЯТИЙ – ДЛЯ ШКОЛЯРІВ CТАРШИХ КЛАСІВ ТА ДОРОСЛИХ ЯКІ ХОЧУТЬ ПОЗМАГАТИСЯ НА ПРЕДМЕТ КРАЩОГО ЗНАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ.В грі передбачено шість чистих карток на яких, при необхідності Ви зможете самі написати букву якої може не вистачати у придуманому Вами слові.ПРАВИЛА ГРИ ДЛЯ ДІТЕЙ 5-6 РОКІВДИТИНА ЗА ДОПОМОГОЮ НАВЕДЕНОЇ НИЖЧЕ ЛІЧИЛКИ РАЗОМ З ВАМИ ВИЗНАЧАЄ ТОГО ХТО РОЗПОЧИНАЄ ГРУ.Тікав заєць через міст.Довгі вуха,куций хвіст,А ти далі не тікай,Рахувати починай,Раз,два,три-першу букву ставиш ТИ!ПЕРШИЙ ВАРІАНТ «ВЧИМОСЯ СКЛАДАТИ СЛОВА»Той хто навчає дитину, вибирає на свій розсуд, будь-яку букву і кладе її на столі, чи іншій вибраній вами ігровій поверхні. Дитина з Вашою допомогою виставляє поруч з цією буквою справа наступну букву майбутнього слова, яке ви хочете допомогти скласти вашій дитині. Таким чином, крок за кроком в ігровій формі, ви навчаєте дитину складати слова. Ускладнюючи гру, чи навпаки допомагаючи дитині швидше скласти слово ви можете виставляти наступну букву не тільки справа, а і зліва від вже виставлених на ігровій поверхні букв. Після складених дитиною декількох слів ви можете заохотити її - вручивши їй придуманий вами приз.ДРУГИЙ ВАРІАНТ «ВГАДАЙ СЛОВО»Той хто навчає дитину, бере картки з буквами, склавши для себе будь яке відоме для дитини слово і не показуючи його дитині розкладає хаотично картки на столі буквами донизу. Дитина спочатку відкриває всі картки з буквами, а потім з вашою допомогою та різноманітними підказками складає слово, яке було задумано вами.ПРАВИЛА ГРИ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ 1-4 КЛАСІВ «ВІДКРИЙ НАОСЛІП - СКЛАДИ БІЛЬШЕ»Картки розкладаємо на ігровій поверхні буквами донизу та перемішуємо, таким чином створюємо «закритий банк букв». Гравці по черзі беруть картки, відкривають та викладають біля себе і після кожної чергової взятої букви пробують скласти слово з будь якої кількості своїх букв. Складені слова розміщують біля себе. Гра продовжується до останньої відкритої букви. Перемагає той хто склав найбільше слів.ПРАВИЛА ГРИ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ 5-7 КЛАСІВ «ХТО СКЛАДЕ ШВИДШЕ»Картки з буквами знаходяться в комірках коробки. Встановлюємо час для складання слова гравцями – 30 секунд. Гравці по черзі вмикають секундомір, беруть в межах цього часу одну букву складаючи своє слово. Склавши слово, гравець вмикає секундомір для наступного гравця. Повторювати слова вже складені іншим гравцем заборонено. Якщо гравець не встиг скласти слово за 30 секунд, в гру вступає наступний гравець. Гра припиняється коли ніхто з гравців почергово не склав слова за 30 секунд. Переміг той хто склав більше слів.ПРАВИЛА ГРИ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ СТАРШИХ КЛАСІВ ТА ДОРОСЛИХГра може відбуватись між двома-трьома гравцями, або двома командами які складаються з двох-п’яти гравців.1. Жеребкуванням визначаємо хто розпочинає гру.2. Гравець чи команда які розпочинають гру відкривають одну з трьох фішок для визначення, що будемо створювати: іменник, прикметник чи дієслово.3. Змагання триває до семи переможних раундів.4. Гравець (команда) який (яка) за результатом жеребкування розпочинає гру, виставляє на ігрове поле будь яку букву, що є складовою слова котре гравцю, чи команді відомо та вмикає секундомір.5. Слова читаються зліва направо.6. Не більше ніж за 30 секунд інший гравець (команда) виставляє на ігрове поле справа, чи зліва від виставленої букви свою букву. При цьому гравець (команда) повинна знати слово до складу якого входять виставлені на ігровому полі букви. Щоб не надавати супернику перевагу в часі доцільно виставляти букву в останні 5 – 10 секунд.7. Як тільки букву виставлено, гравець (команда) знову вмикає секундомір для іншого гравця (команди).8. Дії зазначені в п. 6; п. 7 повторюються до того часу, доки один з гравців (одна з команд):а) не встигне за 30 секунд виставити свою букву. б) закінчено слово (не має значення , що можливо гравець, чи команда мали на увазі інше слово)9. В такому випадку гравцю (команді) оголошується поразка в раунді. При цьому гравець (команда), якими виставлено попередню букву, повинні назвати слово яке було задумано попереднім гравцем (командою). Якщо виявиться, що попередній гравець (команда) не знають такого слова - поразка в раунді зараховується цьому гравцю (команді).10. Гравець (команда) яким зараховано поразку в раунді розпочинає новий раунд .11. Заборонено використовувати абревіатури, складноскорочені слова (наприклад: «райрада» - скорочене від «районна рада»). Не вважається закінченим словом скорочені варіанти загальновживаних літературних слів («авто», замість «автомобіль»)